Hoppa till innehåll

Genväg Saknas?

Mugaga

Rekommendera inlägg

När en kille hade skickat photoshop till mig så gick jag in på mina dokumet sen mina motagna filer men när jag dubbel klickade på photoshop så stog det så här!! :huh: "Den enhet eller nätverksanslutning som genvägen adobe photoshop elements.ink refererar till är inte tillgänglig.

kontrolera att disketten är ordentligt insatt och att nätverksenheten är tillgänglig och försök sedan igen"Varför står det så???måste man ha en diskett??

PS:

Han som jag fick photoshop av skickade den via msn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När en kille hade skickat photoshop till mig så gick jag in på mina dokumet sen mina motagna filer men när jag dubbel klickade på photoshop så stog det så här!! :huh: "Den enhet eller nätverksanslutning som genvägen adobe photoshop elements.ink refererar till är inte tillgänglig.

kontrolera att disketten är ordentligt insatt och att nätverksenheten är tillgänglig och försök sedan igen"Varför står det så???måste man ha en diskett??

PS:

Han kanske inte skickade alla filer, kanske finns dolda filer också
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS:

jag tror inte det behövs diskett, det har funkat för mig!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...