Soulprint Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 vem gillar tech/psy trance typ Spiralianz då? mer än jag alltså.... :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soulprint Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) NejVem är nej då? Redigerat 14 Januari 2005 av Soulprint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soulprint Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) NejIntressant du talar också om den där Nej vem är det??? Eller läste ni inte frågan ordentligt? Redigerat 14 Januari 2005 av Soulprint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 en fråga, läste DU din egen fråga? Det står nämligen "vem gillar tech/psy trance typ Spiralianz då?" och då svarar dom "Nej", dom borde ha svarat "Inte Jag" då det är det dom förrmoligen menar... Jag gillar trance/techno men inget speciellt band sådär, nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Man ska lyssna på METAL ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 vem gillar tech/psy trance typ Spiralianz då? mer än jag alltså.... :ph34r: jag gör också det, trance och techno äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soulprint Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 en fråga, läste DU din egen fråga? Det står nämligen "vem gillar tech/psy trance typ Spiralianz då?" och då svarar dom "Nej", dom borde ha svarat "Inte Jag" då det är det dom förrmoligen menar... Jag gillar trance/techno men inget speciellt band sådär, nej... helt ärligt så fattar jag inte vad du menar men.. Psytrance = FUCKING j*vla TOTALRÖJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (Soulprint @ 14/01-2005 13:15:43) Man ska lyssna på METAL ;) Bara tolvåringar och utvecklingsstörda lyssnar på sånt.. Har du inget vettigt att säga så säg inget alls. Jag lyssnar på trance ibland. Egentligen lyssnar jag på nästan alla musikstilar. Ska försöka skicka med en blid som jag tycker är ganska kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 gillar bilden :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag läste inte frågan ordentligt men jag skulle skrivit inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.