San-andreas Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Jag kan inte hitta en rosa omb bomben för att få kanonen... jag har 112 stjärnor men inte denna och jag har letat i hjäl mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Klicka här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Jag kan inte hitta en rosa omb bomben för att få kanonen... jag har 112 stjärnor men inte denna och jag har letat i hjäl mig! vilken kanon menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 vilken bana är du på ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 du får förklara bättre om du vill ha hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 jag tror han menar den som man behöver alla 120 stjärnor för att kunna använda :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Du måste förklara bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Menar du kanonen som är i peachs Trädgård? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Det värkar så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag har tre frågor: Jag har glömt vart alla 15 Castle Secret Stars är, kan någon skriva det? Räknas stjärnorna från röda mynten i Bowsers banor som Secret Stars? Vart är alla röda mynt i tredje Bowser-banan? Jag har Stjärnorna från dom här banorna: Mössornas, båda från Peash's åk bana, molnet, alla toad (tror jag), kaninen som hoppar runt i källaren och nå'n till. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag har tre frågor: Jag har glömt vart alla 15 Castle Secret Stars är, kan någon skriva det? Räknas stjärnorna från röda mynten i Bowsers banor som Secret Stars? Vart är alla röda mynt i tredje Bowser-banan? Jag har Stjärnorna från dom här banorna: Mössornas, båda från Peash's åk bana, molnet, alla toad (tror jag), kaninen som hoppar runt i källaren och nå'n till. :unsure: det sista myntet i tredje bowserbanan är under trapan till röret har fåt alla 120 sjärnor men den svåraste sjärnan var 20sek på peaks åk bana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg