San-andreas Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 Jag kan inte hitta en rosa omb bomben för att få kanonen... jag har 112 stjärnor men inte denna och jag har letat i hjäl mig!
Xade Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 Jag kan inte hitta en rosa omb bomben för att få kanonen... jag har 112 stjärnor men inte denna och jag har letat i hjäl mig! vilken kanon menar du?
Xade Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 du får förklara bättre om du vill ha hjälp!
Chagi Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 jag tror han menar den som man behöver alla 120 stjärnor för att kunna använda :P
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Skrivet 11 Februari 2005 Menar du kanonen som är i peachs Trädgård?
jay Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Skrivet 20 Februari 2005 Jag har tre frågor: Jag har glömt vart alla 15 Castle Secret Stars är, kan någon skriva det? Räknas stjärnorna från röda mynten i Bowsers banor som Secret Stars? Vart är alla röda mynt i tredje Bowser-banan? Jag har Stjärnorna från dom här banorna: Mössornas, båda från Peash's åk bana, molnet, alla toad (tror jag), kaninen som hoppar runt i källaren och nå'n till. :unsure:
alex.e Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 Jag har tre frågor: Jag har glömt vart alla 15 Castle Secret Stars är, kan någon skriva det? Räknas stjärnorna från röda mynten i Bowsers banor som Secret Stars? Vart är alla röda mynt i tredje Bowser-banan? Jag har Stjärnorna från dom här banorna: Mössornas, båda från Peash's åk bana, molnet, alla toad (tror jag), kaninen som hoppar runt i källaren och nå'n till. :unsure: det sista myntet i tredje bowserbanan är under trapan till röret har fåt alla 120 sjärnor men den svåraste sjärnan var 20sek på peaks åk bana
Rekommendera inlägg