Gäst abu Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 det sår bara du har glömt att fylla i vissa rutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 fattar nada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 okej en snabb förklaring för alla som har sagt jag fattar inte: koden man såg i början av sidan var ett säkerhetshål som gjorde att henke37 kunde få FM, be mig inte gå in på detaljer för jag kan ung. lika mycket som att kodnig görs med javascript/html osv. min mest avancerade kod var en ruta med text och en bild...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 jaha... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.