zuper_tails Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Varför inte fusk till detta spel? :blink: (yu-gi-oh:forbidden memories).i fall just du kan det så kan du väl tipsa mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Vad menar du med ´´Varför inte fusk till detta spel?`` Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zuper_tails Skrivet 13 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 jag behöver lite Hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Jasså du vill ha fusk till spelet eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 då är det väl bara att leta, finns det inte på fuska så leta på nån annan sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zuper_tails Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 vilken sida då? kan du skriva upp den är du bussig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 tja, gamewinners.com är ett bra alternativ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zuper_tails Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) Det finns inget man kan trycka på där det står"playstation" <_< och dessutom kan jag inte så mycket engelska Redigerat 14 Januari 2005 av zuper_tails Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 har du letat i fuska.se databasen eller skriver du bara för poäng? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zuper_tails Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 jag skriver inte för att få poäng.vad menar du med databasen :huh: ?ifall du menar där man ser fusken så har jag tittat där.men tack för att ni hjälper mig. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 gå in i google.se, skriv yu-gi-oh:forbiden memorys cheats,codes and tips(stavning) så kommer de såna olika hemsidor som du kan välja melan varenda av de har fusk till spelet!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zuper_tails Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 (redigerat) jag vet inte hur man använder "ritualer" :( kan någon det kan ni vara snälla och säga det? :D Redigerat 21 Januari 2005 av zuper_tails Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg