ceco Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 f*n mitt internet cpar sig hela tiden varje gång det ringer så stäng telias o,5 bredband av och iblan stängs det av utan orsak j*vla skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Ring till dom och fråga vad som kan vara felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 <_< aa okej varje gång när det ringer elelr jaja men det kan okså vara fel på modemet hmm ärligt talat jag vet inte... synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Jag hade samma problem du måsta ha kopplat in det i HUVUDJACKET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 f*n mitt internet cpar sig hela tiden varje gång det ringer så stäng telias o,5 bredband av och iblan stängs det av utan orsak j*vla skit Det är väldigt viktigt att det är inkopplat i huvudjacket, annars upplever du försämring/nedkoppling varje gång telefonen ringer. Om den nu skulle vara kopplad i huvudjacket, får du kontakta kundsupporten. Det kan även bero på att du har automatisk nedkoppling eller att linan du använder är överbelastad, men det förekommer inte ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 har testat varje jack i hela huset och inget funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 byta webbläsare kanske ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Rekommenderar isåfall Firefox, kör själv med den och den äger =) Ladda ner Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 jag menar så här. När man spelar online spel som Cs och warcraft så varje gång det ringer så lägger telias bredband ner och ibland utan att det ringer så gör det samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 ibland är det så för mig med men byt till mozzila firefox ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 du måste ha bredbands sladden i jack 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.