Gäst Tutankoopa Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Du ska köpa Mario kart DD platinum paket 999kr + kontroll DET ÄR VÄRT PENGARNA!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 det är fett värt dina money köp boxen med pokemon colosseum jag ska köpa det det är fett bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag tycker du ska köpa Mario KArt Double Dash Packet för typ 999 kr och sen köpa Pokemon Spelet för 549 kr på webhallen. Med Frakt är det ca 1500 kr. Det är Billigt,om du inte kan få tag på det billigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Klart att det är värt pengarna annars skulle inte jag ha det! zitroz: Det ska komma ut ett nytt pokemon spel te Gamecube, i storbrittanien skulle det kanske komma ut i år! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) Tror inte på att det ska komma ut snart där.Nintendo har inte gjort nåt uttalande än om spelet.Här är alla fall tre bilder på det kommande spelet som just nu kallas Pokemon GC.Det är i alla fall en ny Huvudperson,det är bra. http://www.gamereactor.se/media/nyttpokemontillgc_19655.jpg http://www.gamereactor.se/media/nyttpokemontillgc_19654.jpg http://www.gamereactor.se/media/nyttpokemontillgc_19653.jpg Redigerat 14 Januari 2005 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag köpte en gamecube med zelda collectors edition. Det spelet(spelen) spelade jag jättemycket. Om du inte gillar zelda så köp ett annat paket. Om du har pokemon ruby eller sapphire till gameboy advance så ska du lätt köpa pokemon colosseum giga pak för då får man med pokemon box. pokemon box är svårt att få tag på. Köp inte mario kart paketet för det spelet kan du köpa billigt ändå om du tycker det spelet är roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Vill nån vara sjysst och skriva en länk där man får fakta om de olika spelpaketen? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 kolla på nintendo.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Ganska utspårad tråd men.. Back to reality.. Om du vill ha min åsikt så tycker jag att du inte ska fråga oss det är du som avgör vad du ska köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Zelda-paketet innehåller: en gamecube och zelda collectors edition. På den skivan finns spelen: Legend of zelda 1, zelda 2 adventure of link,ocarina of time och majoras mask.Det finns också en film på zelda the wind waker, ett demo på wind waker och en film med små snuttar från alla zelda-spel förutom fsa och det som inte kommit än. Mario kart paketet innehåller en gamecube och spelet "mario kart: double dash". pokemon paketet innehåller: en gamecube, spelet "pokemon colosseum", pokemon box(ett spel som gör att man kan spara upp till 1500 pokemon från ruby, sapphire,fire red eller leaf green), ett minneskort på 16 megabyte(251 block) och en sladd som gör att man kan koppla ihop sin gamecube med sitt gameboy advance/sp. Jag rekommenderar det sistnämda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Ok :D Men e pokémon spelen bra? Vet inte men jag har hört att Pokemon Colloseum är dålig :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Ok tack så möet för era åsikter nu ska jag bara övertala mina föräldrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg