Gäst Tutankoopa Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 ska jag köpa Sanandreas eller vicecity Jag gillar båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Köp båda. Vc kostar inte så mkt längre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 san andreas!lugnt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 hmm svår fråga, tycker faktiskt att vc är bättre en san andreas på vissa områden, men san andreas är ju det nyaste o häftigaste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag har också fastnat lite mera för Vice city men man ska väll ha Sanandreas för att det är nyare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Köp San Anderas! Det är mycket,mycket bättre än Vice City. Störe,roligare,fler saker att göra spela biljard,poker m.m. flyga med flera sorters olika plan tex, Harrier plan. En stad som är 6-7 gånger störe än Vice City (Hella Vice City är ungifär lika stor som första banan i SA. Köp San Andreas!!! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 HAde jag vart du skulle jag lungt köpt Gta sa.. Sa är lungt bättre å MKT större:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Vad tycker ni i vc som e bättre än i sa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Jag tycker uppdragen var roligare i Vice city och lättare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 man kände sig mer hemma i vc,..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Jag tycker uppdragen var roligare i Vice city och lättare Jag tycker att uppdragen e lika roliga i sa.Men med att vc var lättare, kan jag hålla med om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 SA e så stort.. jag kan VC utantill :bah: VC uppdragen skiljer sig inte så väldigt mycket förutom att det är mer "detaljerat" i SA. Jag skulle köpa SA.Lätt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg