Gäst Tutankoopa Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 en schen jag aldrig kommer att glömma är när link för första gången drar upp Master sword och ser att han har växt upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 När man klarar Pikmin och upptäcker att det man trodde var den häftigaste delen i hela spelet egentligen var en spargris... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 En till schen när man spelade metroid till nes så trodde man att samus var en kille men i slutet tar HON av sig hjälmen och samus var en tjej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 en schen jag aldrig kommer att glömma är när link för första gången drar upp Master sword och ser att han har växt upp. Samma här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 när jag såg att Noki Bay(Super Mario Sunshine) är JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTE STOR!!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 när man ser yoshi drunkna i (super mario sun shine) jag älskar yoshi men det är tur att en ny yoshi komer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 När Falco kommer tillbaka i Staf fox aventures trodde han hade lämmnat Teamet för evigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 tutankoopa, skriv bara scener ur GAMECUBE spel, inget annat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Japp... Men jag håller med om när Link tar Master Sword är svinhäftig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Japp... Men jag håller med om när Link tar Master Sword är svinhäftig! håller åckså med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Överdriven scen när link drar upp svärdet... =) http://www.zeldauniverse.net/downloads/wal...mlinkpmsbig.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 jo, när link tar upp master sword=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg