sasuke kun Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 eller när tetra sätter link i en tunna och skuter honom till jag kom inte ihåg vad ön heter men när link flyger rakt in i väggen den är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 När man hittar tricky i Starfox Adaventures. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 (redigerat) jo, jag klarade inte oot till n64 för ja va så liten då... men nu när ja hade gc klara ja de o ja äääääääälskar skitmånga scener i tlozoot o tlozmm ;) när ja va liten klara ja bara till water temple så ja fick inte se så många bra scener då :( ps kikkoman, ön heter forsaken fortress ;) Redigerat 20 Februari 2005 av Link_Cable Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag klarade oot när jag var ca 6 år och super mario 64 när jag var sju. Men jag minns oot bäst när jag klarade det och majora´s mask. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Jag tycker när man klarade ut Super Smach Bros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 på rayman3 när "doktorn med lila hår" kommer in och börjar spela trumma på magen på raymans "grodkompis" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 När Ridley kommer flygande över is världens himmel på Metroid prime Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 När jag klarade Mario Kart! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Kom på ett till, inte precis ett spelögogblick men det var coolt. Jag körde Multiplayer i Time splitter 2 och då dog jag Direkt när jag vaknade upp stod en fiende fram för mig, skjöt ett skott och då ramlade han ner på knäna och tog sig runt hjärtat. Det var :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Mest minnesvärda är ju helt klart slutscenen ur Metroid Prime. Det typiska filmslutet när en hand sträcks ut ur de slemmiga resterna efter metroid prime (slutscenen, efter att man klarat sista bossen) Det roligaste måste var i Tww när link dunsar rätt in i väggen bär han skjuts iväg till forsaken fotress. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 ha, jag klara spelet på mp2e här för ett ga sen och när man klarat sista bossen och när man ser samus utan dräkt... fult gjord egentligen... men vad kan man klaga på när exakt ALLT är snyggt i resten av spelet? :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 mitt blir nog när man klarat FF:CC :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg