Hoppa till innehåll

En Oförglömlig Schen I Ett Spel

Gäst Tutankoopa

Rekommendera inlägg

• Svar 123
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Den scenen på Zelda Tww när Link träffar Ganon i Forsaken Fortress (andra gången) När Link tror att han kan döda Ganon med sin nya Master Sword.

Link springer fram mot Ganon och sedan flyttas kameran utanför tornet och man hör ett svärdhugg..Link blundar och tittar upp mot Ganon och får en smäll så han flyger nåra meter. :P

Redigerat av Link127
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har fått ett nytt som aldrig kommer lämna hjärtat...klara street fighter II på svårighets grad 7 (svåraste)...utan att förlora en enda rond. Det var med RYU och jag har velat klara detta i över ett års tid och har spelat street fighter lite då och då sedan releasen 92 eller 93...YEAH!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt ögonblik:1:Yoshis story.Credits...(gråt)

2:Super Mario 64.Hela spelet är ett ögonblik...som slår alla gräslökar och talande vattenslager i världen.

3:TLOZ:WW.Första delen slår salami.Sen blir det tråkigt..

4:Nintendo DS.Längtat efter i 14månader...mina nästa 14timmar är ögonblick...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet att det helst skulle vara GC spel men några av de oförglömliga scenerna finns ju i The Legend of Zelda, A Link To The Past. Typ när man dra upp mästersvärdet och när man för första gången kommer ut i ljusvärlden från kyrkan och man hör den riktiga zelda musiken för första gången :D Helt öförglömliga scener :)

Redigerat av ¤west¤
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...