BornInBarcelona Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 När jag körde SSB första gången som 6 åring jag var kirby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 När jag upptäckte att jag var grym med Bowser SSBM :P Nä, jag skoja bara. Fast jag är det. När maskhandlaren i Majoras Mask blir sur :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 (redigerat) [ÄNDRAT] Redigerat 26 April 2005 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 (redigerat) Den scenen på Zelda Tww när Link träffar Ganon i Forsaken Fortress (andra gången) När Link tror att han kan döda Ganon med sin nya Master Sword. Link springer fram mot Ganon och sedan flyttas kameran utanför tornet och man hör ett svärdhugg..Link blundar och tittar upp mot Ganon och får en smäll så han flyger nåra meter. :P Redigerat 26 April 2005 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 en låt e det då det e låten fron sonic heroes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 När jag spräkta tigels balong hihihihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag har fått ett nytt som aldrig kommer lämna hjärtat...klara street fighter II på svårighets grad 7 (svåraste)...utan att förlora en enda rond. Det var med RYU och jag har velat klara detta i över ett års tid och har spelat street fighter lite då och då sedan releasen 92 eller 93...YEAH! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Mitt ögonblik:1:Yoshis story.Credits...(gråt) 2:Super Mario 64.Hela spelet är ett ögonblik...som slår alla gräslökar och talande vattenslager i världen. 3:TLOZ:WW.Första delen slår salami.Sen blir det tråkigt.. 4:Nintendo DS.Längtat efter i 14månader...mina nästa 14timmar är ögonblick... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Baten kaitos, när man får reda på att kalas är "the white winged darkness" dvs när man får reda på att kalas är ondingen...exakt samma som i ett ff spel förresten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 (redigerat) vet att det helst skulle vara GC spel men några av de oförglömliga scenerna finns ju i The Legend of Zelda, A Link To The Past. Typ när man dra upp mästersvärdet och när man för första gången kommer ut i ljusvärlden från kyrkan och man hör den riktiga zelda musiken för första gången :D Helt öförglömliga scener :) Redigerat 28 April 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Låt se...Kanske på Pokemon Colloseum på slutet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Låt se...Kanske på Pokemon Colloseum på slutet. vad händer då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg