tm011 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 har någon några koder till sanandreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 jag hade nån kod så man blev av med snuten men har glomt den sorry :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 http://www.fuska.se/spel/?id=4420 Läs klistrade tråden! Dessutom fel forum. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 nej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Finns många koder ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 de ä ju samma som vice city.. !.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_93 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 jag har en ny kod den funkar jag lovar roligttema:Trekant,Trekant,L1,Fyrkant,Fyrkant,Cirkel,Fyrkant,Ner,Cirkel=CJ springer runt i hjärtkalsonger gocarts och hotknifes åker runt på vägarna B) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 asså varför går ni bara itne in på fuska.se å kollar på fusken iställlet för att fråga om nån har koder till gta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 jag har en ny kod den funkar jag lovar roligttema:Trekant,Trekant,L1,Fyrkant,Fyrkant,Cirkel,Fyrkant,Ner,Cirkel=CJ springer runt i hjärtkalsonger gocarts och hotknifes åker runt på vägarna B) ;) Kan man ta tillbaka den fusken då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_93 Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 (Shark @ 17/01-2005 18:24:56) jag har en ny kod den funkar jag lovar roligttema:Trekant,Trekant,L1,Fyrkant,Fyrkant,Cirkel,Fyrkant,Ner,Cirkel=CJ springer runt i hjärtkalsonger gocarts och hotknifes åker runt på vägarna B) ;) Kan man ta tillbaka den fusken då? ja man kan ju alltid stänga av playstationet då sparar det ju inte men det kanske går att skriva in samma kod igen har aldrig provat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 (johan_93 @ 19/01-2005 19:10:26) (Shark @ 17/01-2005 18:24:56) jag har en ny kod den funkar jag lovar roligttema:Trekant,Trekant,L1,Fyrkant,Fyrkant,Cirkel,Fyrkant,Ner,Cirkel=CJ springer runt i hjärtkalsonger gocarts och hotknifes åker runt på vägarna B) ;) Kan man ta tillbaka den fusken då? ja man kan ju alltid stänga av playstationet då sparar det ju inte men det kanske går att skriva in samma kod igen har aldrig provat Dt e ju inte roligt att göra så... O dt e ju tråkig kod om dt e bara samma bilar på vägarna..? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg