Nomatic Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 då ska jag bara köpa lite lotter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 jag har köpt 19 lotter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Jag köpte två. Dåligt att köpa många :? :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 man har störe chans att vinna då :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 jag fattar inte rigtikt hur man ska fylla i numrena på lotto och hur många får man ta på varje rad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 jag har köpt 34 lotter, men hur har ni som köpt 90 och mer fått så mycket poäng för att kunna göra det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Jag fattar inte Admin! Lotto funkar ju inte!! När jag klickar ok så står det Ogiltiga sifror!! Jag har prövat alla olika sifror, men funkar inte för det! Många !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 men d ska trycka på välj siffror till höger om spalterna ps. spela spel i stälet då får man poäng lättare ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Jag fattar inte Admin! Lotto funkar ju inte!! När jag klickar ok så står det Ogiltiga sifror!! Jag har prövat alla olika sifror, men funkar inte för det! Många !!!!! du det händer exakt samma sak för mig det står bara att siffrorna är ogiltliga ellerhur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 ja tycker lotto är onödigt man vinner aldrig mycket poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag håller med dig!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 det är altid goldenmew som vinner allt jag fattar itte varför man ska ha lotto onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.