Burken Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 joo det e ju sant.......om det e så var det kanske bättre att dom dog för att slippa lida.... -_- ---ja har sagt min mening..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 en ande i lampan? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Ok du har rätt inget skämtade.... Min pappa köper skvaller blaskor för tv-tidningens skull det va ju ass många svenska kändisar i thailand....b.l.a magnus uggle men han klarade ju sig. *phuew* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 magnus uggla e bra....och så var det ju en rad andra också.... b.l.a jhonan ullvesson (han som sitter i röda i parlamentet ibland) som saknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 men det stog också att dom har fått ett livstecken ifrån honom. *phew* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Hm, min kusin's kusin (tremänning heter det?) strök nog med, har iaf inte hört av något från honom.. :/ tror det inte finns nåt ord för kusins kusin.. inte vad jag vettremänning = Din mammas/pappas kusins barn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.