Jellyfish Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Vem bryr sig om de blir fördriva, våger de inte slåss? Jo de kommer till Sverige för att de vet att de kommer in plus att de vet att de får det bra här. Vi "älskar" ju att vara ett mångkriminel.... kulturellt land. Sverigedemokraterna är grymt bra ja... Det är väl bara bra att Sverige har ett gott rykte. Jo, klart dom vågar slåss och det gjorde dom också. Men sedan så bor det jävligt mycket mindre folk i Bosnien Herz. än i Serbien. Typ som om vi skulle bli attackerade av USA, vi skulle ju ha jävligt stor chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Gott rykte? Är det gott rykte att importera invandrare? Nej tack säger jag. De slogs men fegade ur... och kom till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 jag är inte helt sverigedemokrat jag har inge emot invandrare och så vidare det är bara de som kommer hit och stjäl och lever på bidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Ja, typ 90% av alla invandrare. Finns inte många invandrare som inte lever på bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Gott rykte? Är det gott rykte att importera invandrare? Nej tack säger jag. De slogs men fegade ur... och kom till Sverige. Dom fick spö nåt så in i h*lvete och var tvugna att fly. Jag är bara glad att invandrare kommer hit, då måste ju Sverige ha ett gott rykte utomlands. Så jag menade. volvotobben: Är du lika mycket emot Svenskar som fuskar till sej bidrag? Isåfall så brister dina åsikter som en tygbit i en bristningsmaskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Gott rykte? Är det gott rykte att importera invandrare? Nej tack säger jag. De slogs men fegade ur... och kom till Sverige. Hmm tänkte inte på det ja du har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Är väll självkart att man är imot svenskar (sk sossar) som fuskar till sig bidrag. Jag är absolut inte glad att invandrare kommre till sverige, det enda de gör är att förstöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Nä, dom för hit en j*vla massa grejer. Utan invandring skulle vi inte ha spaghetti, kaffe, bananer, jävligt mycket mer. För att inte tala om ala musikstilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Känner faktiskt en sjysst invandrare och om man ville ha nåt på tex lidl så gick han och "lånade" saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Känner också en sjysst blatte. Men de flesta är det inte. De vill bara ha bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Samma här. Alla invandrare är inte dumma! Jag känner en kille som flyttade hit från indien,och en annan från irak! Båda kristna och schyssta! Men se'n finns det ju muslimer också..och de vill inget hellre än att bråka och tyka sig! Varför? antagligen tycker de att det är kul! Men vad är det som är ul med att leva i en gängbråksvärld? Själv tycker jag att alla som bråkar och tykar sig borde hålla sej till sina egna länder och stanna där! Inget rasistiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag vet inte åt vilket j*vla håll jag är riktad. Och är alldeles för liten för att ha någonting att säga till om, med år 2006 då det är val igen. Då ska jag engagera mig lite i alla fall. Bedöm själva :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.