Jellyfish Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Samma här. Alla invandrare är inte dumma! Jag känner en kille som flyttade hit från indien,och en annan från irak! Båda kristna och schyssta! Men se'n finns det ju muslimer också..och de vill inget hellre än att bråka och tyka sig! Varför? antagligen tycker de att det är kul! Men vad är det som är ul med att leva i en gängbråksvärld? Själv tycker jag att alla som bråkar och tykar sig borde hålla sej till sina egna länder och stanna där! Inget rasistiskt... Du tror inte du generaliserar lite nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 VAd menar du? P.S: jag gillar din signatur jellyfish! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Nä, dom för hit en j*vla massa grejer. Utan invandring skulle vi inte ha spaghetti, kaffe, bananer, jävligt mycket mer. För att inte tala om ala musikstilar. bananer förde ju carl von Linné hit Z_Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Nä, dom för hit en j*vla massa grejer. Utan invandring skulle vi inte ha spaghetti, kaffe, bananer, jävligt mycket mer. För att inte tala om ala musikstilar. Ja, med hjälp av utlänningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Men tror du de som hjälpte han var bråkiga & uppkäftiga? tror du de sa ''j*vla svenne''? tror du de lockade fram ilska ur folk bara för att få bråk,och misshandla någon? Nej! Nutidens invandrare(mest muslimer) är förjäkliga! de visar ingen respekt fördet land de kommer till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Men tror du de som hjälpte han var bråkiga & uppkäftiga? tror du de sa ''j*vla svenne''? tror du de lockade fram ilska ur folk bara för att få bråk,och misshandla någon? Nej! Nutidens invandrare(mest muslimer) är förjäkliga! de visar ingen respekt fördet land de kommer till! Och landet dom kommer till visar ingen respekt för dom. Kan ju ha något med att det finns, rasister som dej i landet, att vissa blir bråkiga. Men det är fortfarande långt ifrån alla, du drar alla över en kam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 lite fakta om parierna ochvilken ideologi de står för.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Men tror du de som hjälpte han var bråkiga & uppkäftiga? tror du de sa ''j*vla svenne''? tror du de lockade fram ilska ur folk bara för att få bråk,och misshandla någon? Nej! Nutidens invandrare(mest muslimer) är förjäkliga! de visar ingen respekt fördet land de kommer till! INGEN RESPEKT? vafan, de får ju hus och bidrag och hjälp från deras krigsdrabbade land ffs. Alltså, skyll inte på det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 looks like i won.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Många här i debattforumet kallar mig för moderat, eftersom jag är starkt emot vissa åsikter från Vänsterpartiet. Finns det inget test man kan göra någonstans ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 vaddå test? du vet väll bäst vad du är... jag skulle nog placera dig långt åt höger, kanske moderat, men de har ju glidit mer åt vänster på senare tid.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag menar, ett test där man ställning till frågor och ser vilket parti man tillhör. Precis som det fanns för Bush och Kerry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.