Hoppa till innehåll

Partierna

sboy2

Rekommendera inlägg

Men tror du de som hjälpte han var bråkiga & uppkäftiga? tror du de sa ''j*vla svenne''? tror du de lockade fram ilska ur folk bara för att få bråk,och misshandla någon? Nej! Nutidens invandrare(mest muslimer) är förjäkliga! de visar ingen respekt fördet land de kommer till!

Nä, du vann inte. Jag har bara lite annat för mej än att sitta vid datorn o häcka hela dagen. Liv, brukar jag kalla det för.

Ja, dom får bidrag o hjälp. Men ingen respekt av folket, sånna som dej trycker ner dom hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 213
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ofan, Jellyfish är tillbaks, :kung: , äntligen någon som har någorlunda åsikter i den här frågan med bråkiga muslimer. Att det är till stor del vi som gör dom bråkiga..

Jellyfish, jag har försökt intyga detta hos wannabe-rasister i någon månad..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var ju det jag menade, tycker man så så borde man väll ta det som en komplimang, och jag har alltid uppfattat mellanmjölk som åt höger på skalan

Eller hur jag tar det som en komplimang!

Det som är bra är att de borgliga partierna har över 50 % av sveriges röster tillsammans, slår de ihop sig och låter moderat delen bestämma så blir det bra!

vänster partiet går det inte bra för !HAHAHAHA rätt åt dem!

fattar inte att nästan 25 % skulle rösta på nåt j*vla feminist partie... BU!!!

Feminism är nästan lika illa som kommunism!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var ju det jag menade, tycker man så så borde man väll ta det som en komplimang, och jag har alltid uppfattat mellanmjölk som åt höger på skalan

Tragiskt att det inte går bra för Vänsterpartiet, det enda som just nu i riksdagen har någon liten uppfattning om hur världen faktiskt ligger till. In med Kommunistiska Paritet NU!

Om Moderaterna får bestämma så kör dom väl Sverige i bott under fryra år, som förra gången. Så får Sossarna komma in efteråt och försöka ordna upp det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eeh, nej..... så du kallar moderaterna facister? de ligger åt höger och väll väll ungefär att de rika ska bli rikare....

Ideologiskt kan fascismen enklast ses som organisk nationalism. Man såg nationen som en historisk enhet, en organism, i kamp med andra nationer under en stark ledare. Krig var en naturlag för att nationen skulle överleva och därför krävdes att individerna underkastades staten och allt som söndrade samhället, såsom demokrati, yttrandefrihet och klasskamp, måste underordnas staten. Tanken var att korporativism, dvs branschvisa sammanslutningar mellan arbetsgivare och löntagare som utsåg parlamentets ledamöter, skulle överbrygga alla motsättningar.

Högerextremistisk styrelseform som betonar våldets rätt över demokratin och friheten fått heta fascistisk, även om de inte varit anhängare av den facistiska ideologin

såå bara för att man tar det som en komplimang att bli kallad moderat så måste maninte vara facist eller höger extrimist

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack, du behöver inte förklara för mej vad Fashismen gick ut på. Dock så glömmer du en viktig detalj, att de svaga skulle underordnas de starka. Dock så var det inget rasistiskt i det, som i Hitlers ideologi.

Jag står fast vid min åsikt, Moderaterna är fashister. Bara att dom inte vågar säga det rätt ut. De vill att de fattiga ska underordnas de rika, massan ska underordnas de få styrande (rika.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...