Hoppa till innehåll

Partierna

sboy2

Rekommendera inlägg

• Svar 213
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ja vilken av partierna har bäst åsikter osv

tycker bäst om folkparti,bra idé med att invandrare ska lära sig svenska.

Jo, detta med att lära invandrare svenska

1.Dem kan faktiskt lära sig svenska om dom försöker och anstränger sig lite.

2.jag tycker att vi inte borde släppa in lika många invandrare som vi gör, jag tycker vi ska ha det ungefär som i Finland

Och jag hatar mest sådana här invandrare som tror att dem är något lixom kommer fram till en och muckar gräl och sedan får dem en snyting och skriker: "Jag ska kn*lla d*n m*mma uppochner" och håller på så hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sossarna för göran persson e cool!

Vänta... du är sosse för att du tycker att GP är cool? Han är typ den äckligaste statsministern vi har haft sedan Olof Palme som tur nog blev sjuten.

Nej, moderaterna eller NSF är det som gäller. Sänk skatterna och sluta imporera människor är det enda jag säger. Varför leva dåligt när man kan leva bra?

Annars tycker jag att vänsterpartiet är det sämsta partiet, om de skulle få makten skulle jag HELT KLART flytta ifrån Sverige, ingen fråga om saken.

Ragnarök: alla här inne är inte småbarn (ungefär 95% är det men...) det finns några som vet vad de pratar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0013 @ 14/01-2005 22:46:41)
(Ragnarök @ 14/01-2005 22:42:03)

ja mest på miljön iaf... Vänstern är typ eller iaf var halv feministikt

haha, vad har lärt dig i skolan :lol:

varför skulle det heta MILJÖpartiet om det itne handlade om miljön?

ehhh.... njae, bara en liten del av det som dem gör är handlar om miljön.

Burken Bj: ja, det finns ett Kalle Anka Parti. men det är aldeless för litet för att kunna sitta i regeringen och få mandat osv

Oden: iaf, tänkte skriva nästan alla här :P kända faktiskt till att det fann lite äldre åriga här ;)

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Ragnarök @ 14/01-2005 22:48:14)

ja vilken av partierna har bäst åsikter osv

tycker bäst om folkparti,bra idé med att invandrare ska lära sig svenska.

Jo, detta med att lära invandrare svenska

1.Dem kan faktiskt lära sig svenska om dom försöker och anstränger sig lite.

2.jag tycker att vi inte borde släppa in lika många invandrare som vi gör, jag tycker vi ska ha det ungefär som i Finland

Och jag hatar mest sådana här invandrare som tror att dem är något lixom kommer fram till en och muckar gräl och sedan får dem en snyting och skriker: "Jag ska kn*lla d*n m*mma uppochner" och håller på så hela tiden.

och så finns dom här invandrarna som åker hit för att få barnbidrag till sina barn och fru hemma i tex iran
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...