Guggo Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Modeaterna såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (Ragnarök @ 14/01-2005 22:42:03) ja mest på miljön iaf... Vänstern är typ eller iaf var halv feministikt haha, vad har lärt dig i skolan :lol: varför skulle det heta MILJÖpartiet om det itne handlade om miljön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 ingen som gillar kalle anka partiet? (nej det e inget skämt som finns faktiskt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 ja vilken av partierna har bäst åsikter osv tycker bäst om folkparti,bra idé med att invandrare ska lära sig svenska. Jo, detta med att lära invandrare svenska1.Dem kan faktiskt lära sig svenska om dom försöker och anstränger sig lite. 2.jag tycker att vi inte borde släppa in lika många invandrare som vi gör, jag tycker vi ska ha det ungefär som i Finland Och jag hatar mest sådana här invandrare som tror att dem är något lixom kommer fram till en och muckar gräl och sedan får dem en snyting och skriker: "Jag ska kn*lla d*n m*mma uppochner" och håller på så hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 sossarna för göran persson e cool! Vänta... du är sosse för att du tycker att GP är cool? Han är typ den äckligaste statsministern vi har haft sedan Olof Palme som tur nog blev sjuten.Nej, moderaterna eller NSF är det som gäller. Sänk skatterna och sluta imporera människor är det enda jag säger. Varför leva dåligt när man kan leva bra? Annars tycker jag att vänsterpartiet är det sämsta partiet, om de skulle få makten skulle jag HELT KLART flytta ifrån Sverige, ingen fråga om saken. Ragnarök: alla här inne är inte småbarn (ungefär 95% är det men...) det finns några som vet vad de pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 asså ja borde få ha min egen anledning att ja gillar sossarna utan att någon ska kommentera det <_< du får tycka vad du vill men politik handlar inte om hur "cool" nån är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 har ändå alltid hålt på sossarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 sossarna tycker att dom med sämre ska betala mycket mindre skatt än dom med bra jobbdet är ricktigt orretvist om isället om nått bra parti kom upp så skulle alla mäniskor betala tex 20% av sin lön istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Varför är du sosse? Finns det någon anledning förutom att dom stjäl dina pengar och förstör Sverige? Tycker att Danmark är ett bra exempel på hur man kan ska sköta invandringsfrågan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) (0013 @ 14/01-2005 22:46:41) (Ragnarök @ 14/01-2005 22:42:03) ja mest på miljön iaf... Vänstern är typ eller iaf var halv feministikt haha, vad har lärt dig i skolan :lol: varför skulle det heta MILJÖpartiet om det itne handlade om miljön? ehhh.... njae, bara en liten del av det som dem gör är handlar om miljön. Burken Bj: ja, det finns ett Kalle Anka Parti. men det är aldeless för litet för att kunna sitta i regeringen och få mandat osv Oden: iaf, tänkte skriva nästan alla här :P kända faktiskt till att det fann lite äldre åriga här ;) Redigerat 14 Januari 2005 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Varför är du sosse? Finns det någon anledning förutom att dom stjäl dina pengar och förstör Sverige? Tycker att Danmark är ett bra exempel på hur man kan ska sköta invandringsfrågan! vad gör danmark med invandringen som inte sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (Ragnarök @ 14/01-2005 22:48:14) ja vilken av partierna har bäst åsikter osv tycker bäst om folkparti,bra idé med att invandrare ska lära sig svenska. Jo, detta med att lära invandrare svenska 1.Dem kan faktiskt lära sig svenska om dom försöker och anstränger sig lite. 2.jag tycker att vi inte borde släppa in lika många invandrare som vi gör, jag tycker vi ska ha det ungefär som i Finland Och jag hatar mest sådana här invandrare som tror att dem är något lixom kommer fram till en och muckar gräl och sedan får dem en snyting och skriker: "Jag ska kn*lla d*n m*mma uppochner" och håller på så hela tiden. och så finns dom här invandrarna som åker hit för att få barnbidrag till sina barn och fru hemma i tex iran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.