Hoppa till innehåll

Partierna

sboy2

Rekommendera inlägg

(Burken bj @ 14/01-2005 22:56:32)

Varför är du sosse? Finns det någon anledning förutom att dom stjäl dina pengar och förstör Sverige?

Tycker att Danmark är ett bra exempel på hur man kan ska sköta invandringsfrågan!

vad gör danmark med invandringen som inte sverige?

Dom tar inte in fler, en väldig begränsning i alla fall. Sverige borde också sluta ta in fler, det kostar aldes för mycket!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 213
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

håller med dig. det finns assmånga min skola som klagar på sverige och muckar gräl och snor saker som dom inte har själva.

DOM BORDE F*N VARA GLADA ATT DOM KAN VARA I SVERIGE!!!!

Att dom inte tar in fler invadrare låter bra.

ja bor i angred (många invandrare) och blir galen när ja får se en kvinna med en sjal över huvet och ibland ända ner till fötterna...ja blir så :angry:

(vet att det e deras religon men dom borde i allafall anpassa sig till sverige)

tack för mig -_-

Redigerat av Burken bj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

håller med dig. det finns assmånga min skola som klagar på sverige och muckar gräl och snor saker som dom inte har själva.

DOM BORDE F*N VARA GLADA ATT DOM KAN VARA I SVERIGE!!!!

Att dom inte tar in fler invadrare låter bra.

ja bor i angred (många invandrare) och blir galen när ja får se en kvinna med en sjal över huvet och ibland ända ner till fötterna...ja blir så :angry:

(vet att det e deras religon men dom borde i allafall anpassa sig till sverige)

tack för mig -_-

Jo, många invandrare sitter hemma på sinna feta rövar och glor på TV medan vi betalar deras socialbidrag så att de kan leva i en lyx de aldrig kunna drömma om i sitt eget j*vla land.

Och ja; 90% av alla invandrare är kaxiga som f*n och stjäl saker. Två av mina kompisar blev för bara två veckor sedan knivrånade av två invandrare (aka turkar). De snodde deras moppar och iPods.

Så rösta EJ på sossarna då de stödjer invandring och de tar från de som kämpar och ger till de som är lata och bara sitter och gör ingenting. (Säg inte att det är PGA de inte kan få jobb för det kan de!!!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok Oden du har öppnat min ögon.....ja håller ej på sossarna längre.

när ja e 18 ska ja rösta blankt för det finns inget parti som e helt perfekt.

tack för mig igen -_-

bra val.försök att lära dig vad alla partierna tycker så får du säkert en bra favorit istället för fettot persson
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man hatar sossarna hatar man Vänster Partiet ännu mera, det är det helt klart sämsta partiet. Alla som ligger längre åt vänster än KD är inget att ha!

Många röstar på sossarna bara för att de tror att de sköter Sverige bra, vilket de som vi ser absolut inte gör. De vet inte vad de annars ska rösta på så de röstar på de som redan sitter i regeringen.

Tänk på tsunami katastrofen, hur bra reagerade sosse regeringen då igentligen och vad f*n håller Freivald på med? Ser På Teater Så Klart!! : Bra utrikes minister!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sossarna festar också på skatte pengar genom att köpa tex ett hus eller resa till hawaii.annars kunde dom här pengarna gått till mat eller fattiga barn i tex afrika om dom skulle stanna hos den fd ägaren

Redigerat av sboy2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Står långtifrån allt i de där valblankettera. Gå in på respektives hemsida och läs deras partiprogram så får du se vad de verkligen står för!

Läste VPs partiprogram, mådde riktigt dåligt efteråt.

Tex: Inga betyg i skolan därför att alla ska vara lika mycket värda.

Man ska max få jobba 5 timmar per dag.

Kungen ska bort.

Man ska ej få äga stora företag och de som nu är stora ska tas över av staten (Tex Volvo, IKEA, Ericsson osv..)

+ Sammanfattning: De vill suga ut pengar från folket, speciellt de rika,

Redigerat av Oden
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...