Apoca Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 det skulle krävas så mycket som inte sverige har, eller är villig att uppoffra och våra stora diriktörerna (dom som igentligen styr sverige) skulle inte ens tänka komunistiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 (redigerat) Oden: Man får ju visst någonting, trygghet o kamratskap o en värld utan förtryck. Det är bara moderatj*vlar som tänker på sej själva. Apoca: Jag fattar inte vad du menar, ditt inlägg är rörigt skrivet. Eller så är jag bara trött ;) Ok, nu har jag piggnat till: Vi får dom att tänka kommunistiskt. Redigerat 5 Februari 2005 av Jellyfish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 alla ismer har sina för och nakdelar, men komunism gör så alla blir lika fatiga och kaputalism gör så att dom som är rika blir rikare och dom fattigare blir fattigare Att alla ska ha det lika e sjukt!! vissa förtjänar inte ens att leva!!! de rika ska dominera!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 alla ismer har sina för och nakdelar, men komunism gör så alla blir lika fatiga och kaputalism gör så att dom som är rika blir rikare och dom fattigare blir fattigare Varför, mon cheri? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 hmm, kanske för att Xade själv är rik, och han vill att han ska dominerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 bland annat, och de som är rika har förmodligen kämpat hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Du ska dominera, trots att du har fötts på en räkmacka och seglat på den genom livet? Förresten, Xade, vad jobbar din pappa med? Förutom chef på ett företag. Du vägrar ju svara, tror du är wannabe-rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 De allra flesta som är stenrika är olyckliga. Jag är inte säskilt olycklig, men jag är inte STENrik, bara rik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 så hur mycket pengar har du kontant då? tjugo-, trettiotusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Kristemokraterna Rox hard! Alltså ut me Muslimerna & Feministerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Kristemokraterna Rox hard! Alltså ut me Muslimerna & Feministerna! Ja och allt annat avskum, typ komunister och homosexuella. Riv Sveriges moskeer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.