Skinnpytte Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Allting KAN dom inte fejka! Te.x gör det väl ändå ont när man flyger rakt in i ett bord? Eller får huvudet i en ståltrappa? Aja, mina favvos är Rey Mysterio och Eddie Guerrero. Sen hatar jag Kurt Angle och Fat show (applåder, någon?). Nej, dom kan ju inte fejka allt men en hel del är fejkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 13 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 På WrestleMania 21 Blir Det Dem Här Matcherna: Batista VS Triple H Shawn "HBK" Micheals VS Kurt Angle JBL VS John Cena källa www.wwe.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Sen också DIVA match om titeln.. Och Randy Orton mot Undertaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackeB Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Undertaker så klart.... hur länge har han hållt på, 10 år? -------------------------------------- www.billiga-linser.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Jag tycker att Rey mysterio är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Jag älskar smackdown! Rey äger allt!!!!!!!!!! Jag har sett han bakom masken... Hur f*n kan han va så snabb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Jag älskar smackdown! Rey äger allt!!!!!!!!!! Jag har sett han bakom masken... Hur f*n kan han va så snabb? Har du?Jag har alltid undrat hur han ser utt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Undertaker så klart.... hur länge har han hållt på, 10 år? Nej mkt mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Jag älskar smackdown! Rey äger allt!!!!!!!!!! Jag har sett han bakom masken... Hur f*n kan han va så snabb? Sök på google han ser as ung ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 (redigerat) Jag har sett Randy Orton komma ur ur duschen, så... http://www.atributetowrestlers.com/rey-mysterio-picture18.jpg det är mysterio.. Redigerat 20 Mars 2005 av YoTo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Nu vet jag hur hjan ser utt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Det händer ju kanksa ofta att dom skadar sig, men som jokinen sa att dom gör av misstag. Men gör dom upp vem som vinner? Rey mysterio äger 619 äger allt Ja, de gör upp vem som vinner. Kanske inte alla ligor, men de största som går i PayPerView och dylikt är alltid uppgjorda långt i förväg. Tittar du noga ser du hur uppenbart det är. Wrestling går ju bara ut på att ge publiken en bra show. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.