jim302 Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 jag tycker det suger så hårt så det inte e sant jag köpte det i går....alltså 3/5 och jag har redan tröttnat och i dag e det 4/5 >=/ för det buggar så j*vlaNs mycket och uppdragen e aslättaså :bah: aså ..... snyft så det var adjös med det spelet så jag tyckte det var litte dyrt med 500spänn för e skit spel :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 (redigerat) Driver3 ä bra och suger sammtidigt. För det känns som om alla fordon gåtr lika snabbt. PS. Rage Against The Machine är bra... Redigerat 4 Maj 2005 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Driver3 ä bra och suger sammtidigt. För det känns som om alla fordon gåtr lika snabbt. PS. Rage Against The Machine är bra... R.A.T.M. är nog en av vår tids bästa band!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 bilspel? :/ nejtack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magma Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 driver 1 är jätte bra driv3r är också bra :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.