xpliT Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Varför kan man inte skriva hemsidan för bilden så kan man ha den som avatar längre? Det är mycket enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Funktionen missbrukades, men jag kommer inte ihåg mer än att det var ngn som råkade lägga upp en avatar som länkade till ngn konstig sida :S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Funktionen missbrukades, men jag kommer inte ihåg mer än att det var ngn som råkade lägga upp en avatar som länkade till ngn konstig sida :S. Vad jag minns var bilden lösenordsskyddad, det kom popup med ett lösenordsfält hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Varför kan man inte skriva hemsidan för bilden så kan man ha den som avatar längre? Det är mycket enklare. varför gnälla, det är mycket lättare att spara bilden ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 nej det tar massa plats' Föresten så gjorde Raistlin det där med flit så som alla sciptare/hackers ofta gör.. t.ex. H4xx0R med hans länk så han får FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Som sagt var det en säkerhetsrisk och sen när det missbrukades så tog vi bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.