lilladam Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 (redigerat) om du vill få eon ticket så kan du skicka ditt spel till mej:P först och främst så vill jag att du packar in ditt spel i papper eller t.ex bubble pack(genomskinligt plast med lukt kuddar i) eller bomull eller något så jag inte får skullden om det går sönder på vägen. sen så får du skriva en lapp och lägga i brevet där det står: vad du heter på spelet. om du har mystery event och om jag ska fixa den och om jag ska ta eon ticket av din far och stå vid båten eller vad du nu vill. skriva var den ska: gata, gatonr, postadress, postnr, o.s.v och telefon nr om det blir problem och helst mobil om telefonen är något problem. sen vill jag gärna att du skickar med 50kr för att jag fixar detta åt dej och ett extra frimärke så jag inte behöver betala för att skicka spelet tillbacka. skicka spelet till: namn: ... adress: ... post nummer: ... post adress: ... om du inte vet hur man skickar o.s.v så fråga gärna i posten och om du vill att det ska gå snabbare( rakt ner i brev lådan) så sätt på ett present märke från posten på brevet. om det blir några problem ring hem: ... om inte det går så prova mobil: ... adam. Redigerat 15 Januari 2005 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 om du vill få eon ticket så kan du skicka ditt spel till mej:P först och främst så vill jag att du packar in ditt spel i papper eller t.ex bubble pack(genomskinligt plast med lukt kuddar i) eller bomull eller något så jag inte får skullden om det går sönder på vägen. sen så får du skriva en lapp och lägga i brevet där det står: vad du heter på spelet. om du har mystery event och om jag ska fixa den och om jag ska ta eon ticket av din far och stå vid båten eller vad du nu vill. skriva var den ska: gata, gatonr, postadress, postnr, o.s.v och telefon nr om det blir problem och helst mobil om telefonen är något problem. sen vill jag gärna att du skickar med 50kr för att jag fixar detta åt dej och ett extra frimärke så jag inte behöver betala för att skicka spelet tillbacka. skicka spelet till: namn: Adam Lillhannus adress: Brudkrone vägen10 solberga post nummer: 126 41 post adress: Hägersten om du inte vet hur man skickar o.s.v så fråga gärna i posten och om du vill att det ska gå snabbare( rakt ner i brev lådan) så sätt på ett present märke från posten på brevet. om det blir några problem ring hem: 08- 647 72 56 om inte det går så prova mobil: 070 402 90 93 adam. Vad är eon ticket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 hur lång tid tar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 § 1.2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg