Jellyfish Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 vem tycker du är kompetent för uppgiften då? Behövs ens en sådan uppgift? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 (Guggo @ 15/01-2005 15:32:27) Vad tycker ni om Perssons och Laila Freivalds agerande om, naturkatastrofen. Jag tycker själv att kungens uttalande är mycket bätttre än Persson och Freivalds. Freivalds borde avgå fort som f*n, men det borde hela regeringen, och ersättas av en moderat regering, men Freivalds borde åka till tailand helt ensam och personligen hjälpa till med arbetet....... <{POST_SNAPBACK}> exakt alla sossar borde bort... moderater ska det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 kungar e bra.pdrsson därimot är en fet mobboffer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 kungar e bra.pdrsson därimot är en fet mobboffer Säger han som inte kan stava. (syftar på "en fet mobboffer") Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tibia boy Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Laila freid eller wvad hon nu hette borde med omdelbar verkan avgå! Hon är F*n utrikes minister hon ska kunna sånt där..... Hon är helt flabbigt och läste i tidningen nyss att hon egentligen visste vad Phuket var :S som om man ska tro på det? Kungen är en hederlig god man han kan gött kosta på sig lite pengar (tycker jag) Titta bara på resan till Thailand typ 500 000 för göran person och för kungen 100 000. Person reagerade oehört sakta enligt mig..... Kungen är en person som man kan se upp till fin o trevlig med en Cool Dialekt engelska :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.