Gäst Smarten Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Vad är viktigt att berätta om religionen Islam? Snälla hjälp mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag e muslim.. Mohammed är vår profet.. jag kan mer men svårt att förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Guden heter Allah, deras heliga skrift är Koreanen, de äter inte gris och dom är på år 1400-1500 någonting. Jag kan inte så mycket om Islam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Vad är viktigt att berätta om religionen Islam? Snälla hjälp mig.. finns en massa viktigt, jag har själv gjort ett arbeta om det. Sök på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 de fem grundpelarna är viktiga: Allmosan Vallfärden Fastan Bönen Trosbekännelsen Deras "präster" kallas imam... det e typ grungkurs för islam (1-6) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Guden heter Allah, deras heliga skrift är Koreanen, de äter inte gris och dom är på år 1400-1500 någonting. Jag kan inte så mycket om Islam. Jag vill inte vara petig men det heter väl Koranen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 jo.. koreanen e ju nåt helt annat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 "Bismallah" betyder "i gudsnamn" på islam språk! Så om nån bråkar med dig behöver du bara säga "sluta bråka, BISMALLAH!!!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 www.islamiska.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 (redigerat) Jag är muslim. Det man gör om man är stolt muslim Fasta när det är ramadan Be[barn behöver inte för att dem har skolor. Inte äta gris Tro på Gud i islamisk språk kallas det Allah Och Mohammed är vår profe som kristna har Jesus som profe Koranen är också som kors fast det är en koran och kors är ett kors mm finns mer saker det är en stor tradition om man är muslim. Mycket tro. Jag fastar Tror på Gud Äter inte gris Och mer som ska göras. Du kan berätta detta vill du veta mer kanske jag kan komma på nåt :) Redigerat 30 Januari 2005 av 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Säg att den heliga mohamed var en rolig snubbe och den heliga staden heter Mecka och Man ber utan skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Säg att den heliga mohamed var en rolig snubbe och den heliga staden heter Mecka och Man ber utan skor. Rolig snubbe? :huh: Muhammed var en allvarlig man. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.