master_lager Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Skrivet 15 Januari 2005 var finns den där gubbem som man ska ge goldskultana till??? och var får man song of time ifråna och de andra sångerna när man är liten??
Gäst Spirtual Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Skrivet 15 Januari 2005 När du har ett visst antal Gold Skulltula så ska du prata med någon i spindelhuset i Kakariko
Brawler Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Skrivet 15 Januari 2005 Gold Skulltulas ska du ge till dom där människorna som e förvandlade till spindlar men du behöver ett vist antal skulltulas för att vissa av dom ska bli fria från "förbannelsen" Du får också pris som tack för att du räddar dom från att vara spindelmänniskor hela tiden t.ex. Större plånbok o.s.v. Song of time lär man sej av Zelda efter att ha klarat 3:e å sista bossen i "Lord Jabu Jabu's mage" när Link e liten. Jag skriver låtarna jag minns som man kan få,och vart man får dom: Saria's song:Lär man sej av Saria i Lost Woods,gå genom en labyrint typ tills du hittar henne sittande på en stubbe nånstans där i Lost Woods. Sun's song: Gå till graveyard vid kakariko village,gå fram till den feta stenen längst fram i kyrkogården,ställ dej på Triforce märket och spela Zelda's Lullaby då sprängs stenen bort.Hoppa ner i hålet och spring förbi zombisarna och gå fram till skriften på väggen,där lär du dej låten. Zelda's Lullaby:Snacka med Zelda's "livvakt"som jag sejjer asså Impa,så lär du dej låten..efter att ha gått förbi alla vakter alltså.. Epona's Song: Lär du dej av den där flickan som sjunger i Lon Lon Ranch,sikta på henne och ta fram din Ocarina.. Song of storm:E inte säker men jag tror man skulle snacka med killen i Windmill(väderkvarnen) eller nåt sånt.. :rambo:
jay Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Ganondorf hur klarar man Ganondorf? dör när han börjar skjuta målsökande bollar
Mezox Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Skrivet 11 Februari 2005 Ganondorf hur klarar man Ganondorf? dör när han börjar skjuta målsökande bollar Skapa en egen tråd.
Deoxys 2 Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Skrivet 12 Februari 2005 MEN slå till baka dom med svärdet sjut han med en lihgt arow sen spring fram slå han så mycket du kan med svärdet.(då han gör sin super atack ska du använda virvel atacken för att slå tillbacka den MEN han blir bara förlamad så du kan sjuta en lihgt arow) Sen kommer han försöka riva ner hela templet då kommer Zelda visa dig vägen ner DET GÅR PÅ TID efteråt så kommer GANON vakna upp ur ruinerna av templet då kommer han att slå av dig svärdet då ska du slå han på svansen med megaton hammaren genom att sjuta en lihgt arow då förlamas han ett KORT ögonblik då ska du rulla mellan hans ben och slå han på svansen då kommer elden runt dig då ska du hämta master sword och göra sama sak fast du slår han med master sword PS det är så du klarar ut speler DS
Rekommendera inlägg