PCH Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Jag bli mobbad av en person som jag en vacker dag kommer jag slå honom i nyllet PS. jag va kompis med honom när jag var 6-7 sen var jag altid med mina grannar som var större än mig men det spelade ingen roll. alla vi hatar honom :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smxsmx Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 blir du mobbad i skolan?? jag blir... :( :cry: : nej men hur käns det att bli mobbad :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 nej. Blir ni mobbad (Av nån/några enstaka pers) Så ska ni andvända våld, eller säga till nån vuxen-(beroende på hur gammal man är) Ja använd våld spöa skiten ur dom :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Om någon skulle mobba mig skulle jag säga till en större ungdom och be han spöa skiten av dom j*vlarna :wub: :wub: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Våld löser ingenting, det blir bara mer mobbning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 (redigerat) Våld löser ingenting, det blir bara mer mobbning Jo om man ber en som är i högre stadium kan spöa dom som dom lär sig annars motorsågar man dom Psst skoja men spöa dom går bra och trycka upp en sigarett i truten på dem Redigerat 24 Februari 2005 av sparky Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Reta dom ska men göra till slut blir dom galna, och vågar inte går för bi en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Nej nej man ska pratsa med en vuxen eller byta skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 jag blev mobbad i småskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Mikael slå ner dom då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Mikael slå ner dom då Våld löser ingen ting, som jag skrev för.Är du en som slåss och bråkar sparky? Sluta med det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Mikael slå ner dom då jag håller med trollet, våld löser inget! våld föder jö bara mer våld... så lägg ner den teorin... att gå till en vuxen kan anses som fegt... men om man vill leva som ett mobb-offer, så håller du dina åsikter för dej själv..... anyway... gå till en vuxen om de strular så istället för att slå tillbax Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.