Fable lover Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 usas system med att om man erkänner så blir det livstids fängelse om man inte erkänner är det döden det får många att erkänna vilket gör kostnaderna för att leta efter bevis myket lägre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Det har inte än begott Dödstraff i USA fast man får i alla fall livstids fängelse om man erkänner att man dödat någon .Här i sverige också som med Mijajlovich när han mördade Anna Lindh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Jag tycker att det är bra med dödsstraff. Men det vore ännu bättre med livstids fängelse om det verkligen skulle vara livstid, som det aldrig är. Livstids färngelse är 20 eller 30 år har jag för mig. Så det är bättre med dödsstraff för mord. För om mördaren släpp ut igen så kan han mörda igen. Så jag tycker att det är bäst med dödsstraff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Vad tycker ni om att det är dödsstraff i usa? TYCKER DET ÄR BRA! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Kan du inte skriva VARFÖR det är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Det där fängelsena är värsta hotellen, f*n. Så ska det inte vara, begår du ett brott, ska du ju få ditt straff. Sämre fängelser. Mer dödsstraff. Hellre ett snabbt dödsstraff än att ha en ruttnande fånge i 50 år, eller vad det handlar om, då kostar han ju bara pengar på köpet. Helt idiotiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Det har inte än begott Dödstraff i USA fast man får i alla fall livstids fängelse om man erkänner att man dödat någon .Här i sverige också som med Mijajlovich när han mördade Anna Lindh kanske skulle lära dig mer i skolan för du STAVAR FEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 För f*n, Fuel. Lägg ner. Du kanske skulle dra till med ett kommatecken där också, så skulle det vara bra ;) Orka anmärka :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.