Gun Guy Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Jag har tagit ett truble där jag ska åka till Glitz pit. Jag skulle plåka up några smutsiga byxor men vad ska man göra med dom sen? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 ett trobule,kör inte det,leta efter Pianta bossen istället =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 gå och prata med en goomba i mitten av roughtport sen ska du gå tillbaka till glitz pit och prata med den där tjejen så får du 30 coin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 En goomba med en grön mösa som nästan ser utt som link? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg