Salzalada Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Eh...? Kan du göra det lite tydligare? Med punkt, ny rad och stor bokstav i början va en mening??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr-Kevin Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 klockan va! 11 när jag skrev Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Hehe... Oj då... Såg inte det... Men kan du "renskriva" texten nu?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 jag undrar vart alla guld-spindlar finns.jag har alla medaljer! kolla det står på en sån fusk grej! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 jag undrar vart alla guld-spindlar finns.jag har alla medaljer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Jag kan skriva det. !!!Du måste vara liten!!! Innanför stängslet utanför slottet finns ett träd (nära där man hitta Talon första gången) ställ dig nästan i hörnet av stängslet och spel Song of Storms. Ett hål öppnas då i marken, gå ner i det. Man kommer då in i ett rum med 3 stenväggar (dem man måste såränga upp). Spräng upp alla 3. I en av dem hittar du en Golden Skulltula. Döda den !!!OBS!!! Ta den inte ännu. Gå till ljuset i mitten (inte in i det). Ställ dig med ryggen mot ljuset (väldigt nära) och var riktad mot Skulltulan. Z-Targeta den och ta fram Bomerangen. Kasta Bomerangen (nu måste man vara snabb) och precis innan den kommer tillbaka till dig (med skulltulan) gör en bakåtvolt in i ljuset. Om du har gjort rätt så hinner du precis se textrutan komma fram och sen blir allt vitt och du ser Link hoppa upp genom hålet. Gå sen ner i hålet igen och där är en ny Skulltula. Upprepa detta så kan du få hur många skulltulas som helst. !!!Jag rekommenderar att spara efter varje Skulltula du tagit. Ifall du gör fel och Skulltulan försvinner så kan du bara Loada!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg