black_eagle Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 skriver inte ruby nu bara firered mewtwo lvl71 attacker:swift recover safeguard psychic charizard lvl74 attacker:flamethrower megakick blastburn slash dragonair lvl33 attacker:wrap dragonrage slam twister vaporeon lvl65 attacker:waterfall hydropump surf blizzard moltres lvl50 attacker:firespin agility rocksmash flamethrower zapdos lvl51 attacker:thunderwave agility detect drillpeck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Poäng: 9/10..... ere ingen som har en enda vettig :blink: <_< combo!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 (redigerat) mina på ruby salamenche lv 75 dragon claw fly fireblast crunch raquasa lv 75 fly surf extremspedd outdrage groudon lv 60 slach bulk up eartquake fire blast blaziken lv 50 slach blaze kick doubbel kick ember mightyena lv 60 tackle roch smach take down bite sen har jag ingen speciell i partyt vad är combo? Redigerat 16 Januari 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 man combonerar olika attacker så dom blir starkare... som tex Thunder med Raindance...... thunder blir starkare..... Trollungens poäng: 9/10.....gissa.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 mina pkmn deoxys lv 100 attacker psyckik rain dance thunder fireblast rayquaza lv 95 attacker outrage extremspeed surf earthquake mewtwo lv 100 attacker psyckik confusion blizzard swift tyranitar lv 100 attacker earthquake crunch surf thunder sceptile lv 100 attacker leaf blade cut slash solarbeam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Dr.cheats Poäng: 10/10...... vi har en vinnare! entligen en combo! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Tyrannitar lv 70 Earthquake,Hyper beam,Rock slide,Strength. Steelix lv 73 Iron tail,Rock slide,Earthquake,Dig. Mewtwo lv 78 Psychic,Facade,Dream eater,Recover. Groudon lv 100 Eruption,Fire blast,Earthquake,Fissure. Blaziken lv 100 Fire blast,Flamethrower,Fire punch,Sky uppercut. Rayquaza lv 100 Outrage,Dragon claw,Extreemspeed,Hyper beam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 mina e: Venusaur Lv100:solarbeam, sunny day, razor leaf,cut Deoxys Lv100:Psychyc,thunder,raindance,fireblast politoud Lv 100:Hypnosis,hydropump,water gun,belly drum Rajschu:Thunder,thunderbolt,mega kick, megapunch mewtow:ice beam,psyckic,shadowball,thunder Lappras:icebeam,hydropump,surf,Hyperbeam dom sista e oxå i level hundra ;) Va få ja..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Jag tror att du får bra betyg, men inte för stavningen.....;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Är det bara Ruby, Saphire, Fire red och Leaf Green, eller får man ta Red, Blue, Yellow, Gold, Silver och Crystal också? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg