bjornaik Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Jag ska förmodligen köpa ett nytt fotbollsspel snart...ock som ni kanske fattar så tänker jag ta hjälp av er....vilket är bäst: fifa 2005, pro evulotion soccer 4, elr det nya this is football. för mig har alltid grafiken haft ganska stor betydelse och att det finns många lag, men självklart även spelkänlsan. vilket e bäst?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 tror pro evulotion soccer 4 för en på Game sa att det är det bästa fotbolls spel han spelat.Och har hört att det är väldigt av polare.Har tydligen en väldigt bra spelkänsla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Pro evulution soccer ska det vara :D Skippa EA Games FIFA <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 jag har spelat fifa 2005 och tycker att det är ganska dåligt, pro evolution soccer det nyaste kan jag däremot tänka mig vara bra! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jella NOOBS inget tar FIFA 2005! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 FIFA !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jag vet att tråden bryter mot § 1.13. ;) Men eftersom alla andra trådar med "Vilket spel ska jag köpa" ligger uppe får den här stanna också. ;) PES är bättre "på planen", medan FIFA har fler lag. I PES är det landslag & ligor från Italien, Spanien, England, Tyskland, Frankrike & Holland. I FIFA finns det många fler + Serie B, The Championship osv. Mitt förslag är PES4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg