Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 (redigerat) Visste ni att det ska komma ut ett nytt spel som heter Diamond & Pearl? Spelet kan man bara spela på Nintendo DS(en ny tv-spels konsol eller "Gameboy" som andra kallar det).Vi vet inte så mycket än men det kommer innehålla helt nya Pokemon som t.e.x Munchlax eller Gonbe som han heter på japanska.Lite info om våran "ända Pokemon från D/S" Namn: US:Munchlax JP:Gonbe Art:Typ sopptunns pokemon Utvekling:Ja Munchlax----Lv.30----Snorlax annars vet jag inte så mycket mer. Redigerat 20 Januari 2005 av Rockodile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 (redigerat) På Nintendo DS kan man spela alla Gameboy-spelen men jag vet inte om man kan använda Link Cable/Wireless Adapter på den. Spelen till DS är formade som kort men det finns ett eget uttag för Gameboy-spelen. Pokémon Diamond/Pearl Version ska enligt preliminära uppgifter komma ut i Japan i December 2005. Vanligtvis tar det sen ca 10 månader innan spelen kommer till Sverige. Nintendo DS ska lanseras i Sverige i slutet på första kvartalet 2005. Enligt Nintendo tillhör Nintendo DS inte "Gameboy-familjen". Redigerat 17 Januari 2005 av Perisoreus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Visste ni att det ska komma ut ett nytt spel som heter Diamond & Pearl? Spelet kan man bara spela på Nintendo DS(en ny tv-spels konsol eller "Gameboy" som andra kallar det).Vi vet inte så mycket än men det kommer innehålla helt nya Pokemon som t.e.x Munchlax eller Gonbe som han heter på japanska.Lite info om våran "ända Pokemon från D/S" Namn: US:Munchlax JP:Gonbe Art:Typ sopptunns pokemon Utvekling:Ja Munchlax----Lv.30----Snorlax annars vet jag inte så mycket mer. Eller hur 0035? Dimond har funnits länge men inte i sverige vad jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Den officiella Diamond Version som Nintendo kommer att tillverka har inte kommit ut ännu. Spelet har dock funnits som en kopia och därmed bör man inte köpa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 jag tror int jag kommer köpa den.....eller kanske om jag har råd. Ps: jag har fått ett till gameboy advance så nu har jag 2 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 1 tips: Det ska komma ut ett spel som heter Super Mario 64 x 4.Där kan man spela Mario Luigi Yoshi Wario samtidigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 1 tips: Det ska komma ut ett spel som heter Super Mario 64 x 4.Där kan man spela Mario Luigi Yoshi Wario samtidigt! FEL!det heter Mario 64 DS nu!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 pokemon diamond och pearl är det inte fejk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 nepp det är de nya pokémon spelen som ska komma till DS men Nintendo har inte släppt så mycket information ännu så det kan vara ett skämt av Nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Va?!Vad menar ni med att Diamond & Pearl är fake?Det kommer ut till Japan i December 2005!Så det är inte så konstigt! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Va?!Vad menar ni med att Diamond & Pearl är fake?Det kommer ut till Japan i December 2005!Så det är inte så konstigt! :angry: vem är det du menar?jag bara säger att Nintendo har inte släppt nån riktig information utom De Nya Pokémon Spelen Diamond & Pearl!Det kommer till Nintendo DS 2005. det är The 4-Generation av pokémon spelen nått sånt var det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Va?!Vad menar ni med att Diamond & Pearl är fake?Det kommer ut till Japan i December 2005!Så det är inte så konstigt! :angry: Det finns pokemon spel som heter det och dem är fake! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg