Hoppa till innehåll

Pokemon D/p För Nintendo Ds

Gäst Tomatketchup

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup

Visste ni att det ska komma ut ett nytt spel som heter Diamond & Pearl?

Spelet kan man bara spela på Nintendo DS(en ny tv-spels konsol eller "Gameboy" som andra kallar det).Vi vet inte så mycket än men det kommer innehålla helt nya Pokemon som t.e.x Munchlax eller Gonbe som han heter på japanska.Lite info om våran "ända Pokemon från D/S"

Namn: US:Munchlax JP:Gonbe

Art:Typ sopptunns pokemon

Utvekling:Ja

Munchlax----Lv.30----Snorlax

annars vet jag inte så mycket mer.

Redigerat av Rockodile
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

På Nintendo DS kan man spela alla Gameboy-spelen men jag vet inte om man kan använda Link Cable/Wireless Adapter på den. Spelen till DS är formade som kort men det finns ett eget uttag för Gameboy-spelen. Pokémon Diamond/Pearl Version ska enligt preliminära uppgifter komma ut i Japan i December 2005. Vanligtvis tar det sen ca 10 månader innan spelen kommer till Sverige. Nintendo DS ska lanseras i Sverige i slutet på första kvartalet 2005. Enligt Nintendo tillhör Nintendo DS inte "Gameboy-familjen".

Redigerat av Perisoreus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visste ni att det ska komma ut ett nytt spel som heter Diamond & Pearl?

Spelet kan man bara spela på Nintendo DS(en ny tv-spels konsol eller "Gameboy" som andra kallar det).Vi vet inte så mycket än men det kommer innehålla helt nya Pokemon som t.e.x Munchlax eller Gonbe som han heter på japanska.Lite info om våran "ända Pokemon från D/S"

Namn: US:Munchlax JP:Gonbe

Art:Typ sopptunns pokemon

Utvekling:Ja

Munchlax----Lv.30----Snorlax

annars vet jag inte så mycket mer.

Eller hur 0035?

Dimond har funnits länge men inte i sverige vad jag vet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Den officiella Diamond Version som Nintendo kommer att tillverka har inte kommit ut ännu. Spelet har dock funnits som en kopia och därmed bör man inte köpa den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va?!Vad menar ni med att Diamond & Pearl är fake?Det kommer ut till Japan i December 2005!Så det är inte så konstigt! :angry:

vem är det du menar?

jag bara säger att Nintendo har inte släppt nån riktig information utom

De Nya Pokémon Spelen Diamond & Pearl!Det kommer till Nintendo DS 2005. det är The 4-Generation av pokémon spelen

nått sånt var det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va?!Vad menar ni med att Diamond & Pearl är fake?Det kommer ut till Japan i December 2005!Så det är inte så konstigt! :angry:

Det finns pokemon spel som heter det och dem är fake! <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...