Hoppa till innehåll

Pokemon D/p För Nintendo Ds

Gäst Tomatketchup

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup
(-=jedi knight=- @ 21/01-2005 21:12:12)

Va?!Vad menar ni med att Diamond & Pearl är fake?Det kommer ut till Japan i December 2005!Så det är inte så konstigt! :angry:

vem är det du menar?

jag bara säger att Nintendo har inte släppt nån riktig information utom

De Nya Pokémon Spelen Diamond & Pearl!Det kommer till Nintendo DS 2005. det är The 4-Generation av pokémon spelen

nått sånt var det

förlåt,jag var bara trött.var uppe till halv 2.Jag menar att d/p är inga skämt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup
(0035 @ 22/01-2005 07:07:33)

Va?!Vad menar ni med att Diamond & Pearl är fake?Det kommer ut till Japan i December 2005!Så det är inte så konstigt! :angry:

Det finns pokemon spel som heter det och dem är fake! <_<

dom heter Diamond & Jade,läst på internet.Dom kom ut 2000-2001 vet ja
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jag har spelat dom,fula Pokemon,fet gubbe,dålig handling.Spelen skulle kanske bli populärare om den inte hade hett Pokemon.Fast,Nintendo skulle väl tycka att den som gjorde spelet härmade produkten.Nintendo har mycket bätrre produkter än den gubben.Domma spelen är inte fake.Jag önska bara att dom hade släppts nu.Det skulle va kul.Hel :cool: !Men spelen kommer väl inte hit förre September-Oktober 2006.BAAAAD! :angry: Längtar ni inte heler

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Nu har jag skickat medelandet,hoppas han svarar.Då kan jag bli en av moderatarna på forumet.COOLT!Men självklart blir jag då inte ensam av moderatarna på det forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Rockodile @ 22/01-2005 07:19:53)
(0035 @ 22/01-2005 07:07:33)

Det finns pokemon spel som heter det och dem är fake! <_<

dom heter Diamond & Jade,läst på internet.Dom kom ut 2000-2001 vet ja

Pearl finns också! <_<

Rockodile:Skulle inte tro att du fick bli modd... Du skriver 2 inlägg i rad... <_<

Redigerat av 0035
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...