Gäst Lakrits Tomte Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 vänta på att DS kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Vänta till födelse dag och få ds Så köp GBA sp spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 DS kommer inte kosta så mycket Nintendo är säkra att det kommer att sälja bäst Men jag är inte så säker :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 tycker du ska vänta till DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Vänta tills DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 jahhap vadå då dom kommer vara dyra som f*n "dom kommer vara dyra som f*n",träskalle!PSP är mycke dyrare än vad DS är,förresten säljer Nintendo mycke mer än vad Sony gör(läst på internet) Jaja,jag kanske tycker att PSP är dåligt,men jag säger inte det rakt ut. T.e.x "PSP är skit som man bör kasta i toalleten",jag är ej nån sån,skulle aldrig vilja säga det,ens rykte är viktig,annars kommer alla vända ryggen mot en. PS.Köp DS!DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 ja håller med rockodile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 det kallas att man är en nintendo fanboy då :cool: rockodile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 jahapp men spelen kommer vara B-I-L-L-I-G-A-R-E förresten så kommer jag ladda ner spel till ds inte värt att köpa spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilladam Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 nintendo DS kostar 1999kr och kommer i mars men det är inte bara en konsoll, det är som en mini dator också! gå till EBgames och kolla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Stick o brinn,din j*vla Nintendo hatare,om du ej slutar anmäler ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg