Zonix Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 (redigerat) Jag ska köpa ett spel på Torsdag vilket ska jag köpa?? Jag gillar action,våld inte så mycket, rollspel INGE SKRÄCK!!! Topplista på spel jag kanske ska köpa: 1, GTA: San Andreas 2, WWE SmackDown! vs RAW 3, Dragon Ball Z Budokai 3 Redigerat 19 Januari 2005 av Zonix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 köp Champions: Return to Arms det e action å rollspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjornaik Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 (redigerat) jak3 elr ratchet&Clank3....har båda....dom e jätte bra!! eller om du vill köpa lite billigare så kan du ju köpa föregangarna....(ratchet & clank 2 going commando är nog ett av bästa spelen nånsin) ops...sorry...såg inte att de va rollspel du ville ha....låter inlägget ligga kvar så du vet att dessa spel e asbra! Redigerat 17 Januari 2005 av bjornaik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 mer förslag det är 2 dágar kvar till torsdag... en tilll katerogi fighting,sjkut spel, spel med svärd inte sckräck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Call of duty finhest hour om det har kommit.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne-2 Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Metal Gear Solid 2 , Metal Gear Solid: Substance Final Fantasy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Nfsu2 är också kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Ja jätte kul :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Grafiken är bara så härlig på nfsu2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg