Snookis Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 hur får man en alien familj? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 the sims eller the sims 2? Tror du menar the sims 2, går inte i the sims. Man kan bli uppsugen av aliens med teleskopet. Vet inte precis hur allt funkar med att bli aliens. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 (redigerat) Du kan använda fusk (boolProp testingcheatsEnabled true) eller låta dina simmar stå vid teleskopet länge, helst mitt i natten. Annars så tror jag att det finns många nerladdningar med alienhud och svarta ögon. Redigerat 23 Februari 2005 av Quisties Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Helt riktigt allt Rikku säger. Man kan ladda ner här http://thesims2.ea.com/exchange/search.php...=&view=&x=7&y=4 OBS, ganska lång adress. Men jag är inte säker på vad man laddar ner, om det är skinsen eller bara en bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Du kan använda fusk (boolProp Enabled true) eller låta dina simmar stå vid teleskopet länge, helst mitt i natten. Annars så tror jag att det finns många nerladdningar med alienhud och svarta ögon. hela koden är: boolProp testingcheatsEnabled true :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 jag tror det ... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Först så skriver du i fuskrutan: boolProp testingCheatsEnabled true sen så skapar du familj.. när du är på "skapa en familj" så trycker du in shift och N Då kommer det upp ett litet meddelande där det står att det funkar :) Brevid hudfärgerna som man kan välja på, e det en liten stjärna lr nått... klicka på den så kan du välja alien skin... sen på ögonfärger finns det en pil brevid.. om du klickar på den så finns det en till ögonfärg... det ger alienögon :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klumpo Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 och om man inte vill fuska så är det ju bara att stå vid teleskopet. OBS det MÅSTE vara en kille!! Det är bara killar som kan sugas upp, vet inte om åldringar å tonåringar kan det men min vuxna sim blev det.. Han tyckte det var toppen å hade som önskning att treäffa aliens igen å alla andra i famljen hade det som farhåga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Är det bara killar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 ?????????? jag har oprovat fusket men det funkar inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Thesims2 e kul men inte likka kul som HALO1 och HALO2 :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Halo hör inte till ämnet så om du vill prata om det så gör en ny tråd. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg