bjornaik Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 hallå hallå....är det någon mer än jag som är med på hattrick .org. isåfall:vilket lag? Själv leder jag dessa: Funbo FF -> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 ... Jag spelar Hattrick(har gjort) kom till division 5 eller 6 men sen glömde jag bort laget och så förlora jag det, det hette Yi-Go tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Vad är det för spel? kostar det? vaad gör man??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjornaik Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Det är ett askul spel för alla som gillar fotboll!!! Man får ett lag (inte direkt, de e rätt lång väntetid,men det e det värt) med ett antal spelare. sen är din uppgift att coacha dom så bra som möjligt, vinna serier och cuper. jag tror att det finns drygt 400 000 lag :D ! man möter alltså andra spelare över internet. man får dock inte styra gubbarna, man coachar bara. men sen kan du om du vill utmana andra lag från olika länder, så reser ditt lag dit och spelar! Drömmen är förstås att bli landslagscoach och vinna VM, eller komma till allsvenskan och vinna där! Men det är väldigt svårt och inget man ska förvänta sig. Just nu splar jag i div 8 av 9. det är inte så att det bara finns en div 9 i sverige, utan en hel drös! samma sak med 8, 7, 6 osv. om ni vill så ska ni gå hit ->->->->Hattrick.org :D skit kul!! :cool: OBS: det ä helt gratis, men det finns förstås "premium", supporter som det heter, som kostar 176kr/år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjornaik Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 (redigerat) kompisar logo williamlogo.bmp williamlogo.bmp Redigerat 22 Maj 2005 av bjornaik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 BK Böda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Gjorde en nyss heter Pocii PL står för Pocii pojk lag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjornaik Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 (redigerat) kul att ja fick me några...e ni supportar så gå me i detta förbund: Internationall cup Federation. ja va den som startade det och nu är det en hel del som är me.=) och om det är någon som vill ha hjälp med en logo så är jag glad att kunna hjälpa till!!!=) Redigerat 9 Maj 2005 av bjornaik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 the atletico eller atletico heter jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 ASSÅ JA FATTAR 0000000000000000000000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Iron Angels heter mitt lag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Ja fattar inte hur man spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.