Hoppa till innehåll

Hattrick.org


bjornaik
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är ett askul spel för alla som gillar fotboll!!! Man får ett lag (inte direkt, de e rätt lång väntetid,men det e det värt) med ett antal spelare. sen är din uppgift att coacha dom så bra som möjligt, vinna serier och cuper. jag tror att det finns drygt 400 000 lag :D ! man möter alltså andra spelare över internet. man får dock inte styra gubbarna, man coachar bara. men sen kan du om du vill utmana andra lag från olika länder, så reser ditt lag dit och spelar! Drömmen är förstås att bli landslagscoach och vinna VM, eller komma till allsvenskan och vinna där!

Men det är väldigt svårt och inget man ska förvänta sig. Just nu splar jag i div 8 av 9. det är inte så att det bara finns en div 9 i sverige, utan en hel drös! samma sak med 8, 7, 6 osv. om ni vill så ska ni gå hit ->->->->Hattrick.org :D

 

skit kul!! :cool:

 

OBS: det ä helt gratis, men det finns förstås "premium", supporter som det heter, som kostar 176kr/år

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

post-13335-1115673292_thumb.jpgkul att ja fick me några...e ni supportar så gå me i detta förbund: Internationall cup Federation. ja va den som startade det och nu är det en hel del som är me.=)

 

och om det är någon som vill ha hjälp med en logo så är jag glad att kunna hjälpa till!!!=)

post-13335-1114436517_thumb.jpg

post-13335-1115584489_thumb.jpg

post-13335-1115584501_thumb.jpg

Redigerat av bjornaik
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...