Rullis Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 han har kaptenen säger ju att man ska slå med hammaren 4 gånger på den blåa och göra 3 st Spin jump på den rösa stenen på Chapter 5,och sen ska dörren öppnas,det funkar inte :blink: och man kan inte kasta Bobbery så högt till bomb grejen över dörren.. :blink: vad ska man göra ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 man kan visst kasta bomben så högt ja gjorde de själv du ska exakt framför den lilla luckan och kasta bomben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 mm,jag stog framför,den landade på dörren..men den träffade inte hålet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 den måste träffa hålet då spräng dörren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 öhhh.. den träffar inte hålet,men får väl prova igen.. *kan man spränga dörren också :blink: * Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 man spränger ett hål i berget om bomben träffar hålet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 :blink: aahh,den träffar inte,fast den landar på döskalle dörren :blink: och när jag hoppar och slåer med hammaren så möter jag bara 3 eländiga blåa eldbollar -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 yeee,klarat det nu ^^ precis fått båt saken,undrar vart man ska nu :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 du ska hämta veven så att du kan öppna vatten fallet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 mm,tänkte det ;P men jag kan inte komma till vevan,har provat att blåsa ,allt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Du ska vara pappers båt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 du blir det genom att stå på en sån grej och trycka på y när den lyser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg