sas747 Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Efter ungefär 10 träffar med Michelle där jag har provat olika ställen så blir hon aldrig nöjd = att jag fortfarande har 0 på henne. Jag håller mig till de områdena hon antagligen gillar men sen går det åt skogen...Tips någon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Far med hon till Mistys Bar lr vad det hete, för mig är hon nästan aldrig hemma! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Decider Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 bor inte hon på första ön`??? jag har en tjej som bor nästan brevid mitt hus=) som man har i början :rambo: men det finns en som man gjör uppdrag hos som jag tror är på andra ön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Du måste ju lista ut var hon gillar att äta/dricka o så ska du köra henne dit. Plus så kan du ta en blomma före dejten o överraska henne när hon e bredvid dig, genom att man trycker på L1. Man kan även kyssa henne. :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 var finns det blommor då?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Orkar inte rabbla upp alla.. Hitta nån karta eller köp guiden till spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Hittade en i den där slingerbacken i SF. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Dt finns även på Mulholland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Ok.. har 100% på michelle nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Coolt, hur orkade du göra dt? O förresten om du gjorde dt för att få Monster Trucken så gjorde du dt i onödan..Dt finns en i camping platsen vid Flint Intersection.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Ta på dig gimp suiten och gå ut me henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Coolt, hur orkade du göra dt? O förresten om du gjorde dt för att få Monster Trucken så gjorde du dt i onödan..Dt finns en i camping platsen vid Flint Intersection.. När jag har dejtat henne en gång då ställer jag mig utanför å gör tidfusket eller så går jag å sparar typ 3 ggr sen ere bara göra så hela tiden... men när man har 100% på henne så får man racingkläder, det är vid 50% som man får nycklarna... :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg