Light Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Mjoo, enligt vissa på forumet heter det inte Xbox 2 utan "Xbox Next", själv är jag inte säker och vill inte göra någon stor deal om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Xbox Next B) Jag vet att dom har börjat göra designer men inte planerat olika spel... Vad skulle det där Halo-liknande spelet heta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 såg ni på kontroll när ett spel från x-box2 visades ? Den ser ut så här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 (redigerat) Treeforce: Devil of war... Redigerat 26 Januari 2005 av Steezy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 För er som inte såg kontroll och vill se det nya spelet på Xbox 2 kan bara gå inn på http://www.svt.se/kontroll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 såg ni på kontroll när ett spel från x-box2 visades ? Jag såg det. Kanske ska köpa det. Har redan börjat spara till Xbox2/Xbox Next Mic_93: Den är inte alls säker att det kommer se ut så där. Själv tror jag att det kommer se mycket anorlundare ut en vad det ser ut nu. På den där bilden ser det ju ut som om du bara har plattat till Xbox:et. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 det där är bara en skiss hur den skulle KUNNA se ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
link_91 Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 COOLT!!! :cool:. Vet någon när det ska släppas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 med xbox2 an antar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Det kommer vara ett av dom första spel som släpps till Xbox2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg