Gäst Ocelot Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Skrivet 18 Januari 2005 KAN INTE KOMMA TILL VÄRLDEN MED EN CHAINE CHOMPER PÅ.(HAR 3 STJÄRNOR)
Gun Guy Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Skrivet 19 Januari 2005 (redigerat) Chaine Chomper? Du det finns inget som hetter Chaine chomper. Du ska till: Twilight Town. Vill du veta hur man kommer dit? Redigerat 19 Januari 2005 av Gun Guy
Gun Guy Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Skrivet 19 Januari 2005 Aaa nu tror jag att jag fattar. Jag vet inte vad en Chain chomper e men om det är en bage så ta borten tills du klarat Twilight Town. Om den ger ljus alltså.
Gäst Ocelot Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Skrivet 20 Januari 2005 HUR KOMMER JAG DTT DÅ???????????? :( :(
Gun Guy Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Skrivet 21 Januari 2005 Det ska finnas ett hål i marken med galler i vestra Rugerport. Bli en papersbit och du kan gå ner. Där ska du ta din yoshi kompis du döpt och flyga med A till venster så du kommer till en dörr. Gå in där och du hitar ett brunt rör. Om du hoppar i men inte kommer någon vart gå till östra Rugerport. Där finns en tegelväg i börgan när man kommer till östra Rugerport. Gå till miten av vägen sen går du på den. Då kommer du till en gränd där det finns en skum typp och en bandit som hetter Larson. Prata med den skuma typpen och han skriver något på din rygg om han gör det kan du anvenda röret men om han inte gör det prata med franky sen prata med skumisen.
KazeN Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 Det finns visst något som heter chain chomper. Men där har du väl redan varit? D.v.s. i glitzville.
Rekommendera inlägg