Ultra_Champion Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Hur många Starter Decks har ni köpt själv har jag köpt 1 yugis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 ja har köpt båda kaibas och pegasus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 mitt va yogis (det enda ja har) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
La Bestia.WATER Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 yugis...krossar..:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Yugi evoloution Kaiba evoloution Kaiba starter deck PS. Ska köpa Yono starter deck om 2 dar DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 jag kanske inte fattar ordet Yono men jag tror ni menade Jonouchi men hans starter deck är det bästa man får många bra kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 jag har inte köpt något ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Kaiba starter deck Yugi starter deck :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Kaiba Evolution Kaiba Starter Deck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jag har köpt 2 starter deck men jag vet inte vad dom heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Kaiba Starter deck Kaiba Evoloution Joey Wheeler starter deck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Nu har jag alla utom yugi starter deck :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.