Danne-2 Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Säg vilket/vilka spel jag borde köpa.. Gillar Äventyr, Action Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 GTA San Andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne-2 Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Har det redan :P Sen vissa bil spel gillar jag också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Killzone! Eller varför inte MGS 2? MGS 3 kommer ju snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Gta vice city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Need for speed underground 2 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjornaik Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 (redigerat) varför inte Jak elr nåt av Ratchet and Clank-spelen? tycker dom e roliga, bra story.särkillt jak3. fast R&C spelen är ocksoi roliga, man blir alltid överraskad! kul.... ps.vad tycker ni förresten om min nya avatar? =P Redigerat 19 Januari 2005 av bjornaik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne-2 Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 (redigerat) Har alla GTA spelen På Killzone så är det väll first person ? =/ inte så roligt att styra vapnet i first person med en kontroll.. Jak 3 skulle kanske vara nått :P Need For speed underground 2 njaaaa lite overkligt =/ Redigerat 19 Januari 2005 av Danne-2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Tycker du inte? Jag tycker att Killzone är roligare än både Far Cry och Doom 3 t.ex.. Och de är på PC. Jag har iaf full kontroll med en hand kontroll ;) Jak 3 är det über bra spel.. Köp det iaf du inte vill ha Killzone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megafusk Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Kingdom harts :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Varför skulle need for speed underground 2 vara overkligt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jag tycker att du ska köpa Dragonball budokai 2 på playstation 2!!! det är det bästa spelet som finns ( tycker jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg