Bonden Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Hiho.. Finns Bills hemliga trädgård? isåfall hur kommer man in? Har Gul, Silver å Blå... Kan man komma in där med någon av dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 nej det finns ingen sån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 vad vet du om det jag har ört talas om att det finns en sån där manbhittar mewtwo moltres articuno zapdos flareon jolteon vaporeon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 den kan ha funnits men om den funnits så har dom "lagt den i soptunnan" nu du kan se en liiiiiten obetydlig del av den om du tittar bakom hans hus där ser du att bergsväggen går inåt som en stor grotta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 jag har inga bevis men jag har hört talas om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 ne tror inte att den finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 "Bill´s secret garden" är bara påhittat av nån. Enligt storyn ska man gå till Bills hus i R/B/Y med Dratini, Dragonair, Dragonite, Articuno, Zapdos, Moltres i den där ordningen och så släpper han in dig i sitt hemliga berg där Bill´s secret garden finns. En annan version är att Eevee, Flareon, Jolteon, Vaporeon, Mew, and Mewtwo Ska vara med i den där ordningen och Bill ger dig Togepi och släpper in dig i trädgården.. Sorry men allt är fejk :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 jag fick reda på den i en fake tidning jag testade det och det funkade inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 (redigerat) ja jag vet hittade detta Easy way to Bill's secret garden First you must go to the pond on the right in front of Bill's house and swim around ten times then go to the old man in Viridian City Talk to him and say ``yes I am in a hurry`` then go back to Bill's house Then go around Bill three times then go to the secret garden. Redigerat 21 Januari 2005 av dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 jag känner en som har varit då fast egentligen många som har varit där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 ja jag vet hittade detta Easy way to Bill's secret garden First you must go to the pond on the right in front of Bill's house and swim around ten times then go to the old man in Viridian City Talk to him and say ``yes I am in a hurry`` then go back to Bill's house Then go around Bill three times then go to the secret garden. Det stör bara att man ska gå till trädgården det står inte att den finns eller vart den finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrlandsgold Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 jag tror inte den finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg