Hoppa till innehåll

Angående Inskickade Recensioner

frezy_man

Rekommendera inlägg

HAHA!....jag har lagt ner timmtals på att skriva recensioner och skickat in typ 10-15 st. men bara två eller tre har blivit godkända. man får tillbaka meddelanden där det står:

"Din inskickade recension av spelet Mario Kart 64 blev inte godkänd! Detta kan bero på flera saker: Många stavfel, slarvigt skrivet, dåligt upplägg osv. Du får gärna försöka fixa till din recension och skicka in igen så gör vi en ny bedömning om den får komma med på sidan eller inte. "

ok...haha...jag har läst säkert 30 recensioner och ingen har varit lika lång som min kortaste "typ" och dom är ganska noga skrivna och det går knappt hitta stav fel i dom.

två st. som blivit godkännda är: mega man 3 (8-bit) och Donkey Kong Country 2 (GBA)

DKC 2 är väl en av mina kortaste och jag tycker nog att det är min sämsta recension. men jag har skrivit recensioner som i alla fall jag tycker är bättre än båda dom här och längre!!

Har också PM:at med Mr. # 21 som bett Admin kollat på det här men har sedan skickat in recensionerna igen med vissa uppdateringar men dom har inte godkännts. Jag har Pm:at Admin själv och bett om förklaring men han svarar ju inte!!...Det känns som om han inte ens läst igenom mina recensioner!

Jag tycker det här är tråkigt eftersom det här är en ganska bra sida så jag har bestämt mig för att dissa den här TV-spels sidan....Ni får ha det så bra ni andra som får era recensioner godkännda och alla andra sköna snubbar man skrivit med på forumet! Men jag kanske får dom godkännda på någon annan sida nu istället eftersom jag har skriften sparad på datorn...får leta en annan sida med ung. lika bra forum!

Tack för mig!

PS. skit på dig Admin!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser här att du använder stora bokstäver i början av meningar. I din recensioner så tror jag inte ens det fanns med en enda storbokstav. Vi har höjt ribban rejält för recensioner och de skall uppfylla vissa mål. Som att ta upp kort vad spelet handlar om, samt ev. betygsätta olika delar med motiveringar på vad som är bra och dåligt.

Sedan har vi nolltollerans mot felstavningar, gramitiska fel samt liten bokstav i början av en mening.

En av recensionerna du skickade in och som inte blev godkänd:

första metroid äventyret från 1986 (tror jag)

följ Samus Aran i hennes första äventyr!...leta upp uppgraderingar till din dräkt och hitta kraid och ridley samt moder brain!

ditt uppdrag: förstör mother brain!

grafik: 8/10---inte helt fantastisk:P

ljud: 9/10---väldigt klassisk och enkel musik/ melodier. i början är den ju mäktig det är klart

spel känsla 7/10---inte den bästa...kan varken ducka eller skjuta snett.

hållbarhet: 9/10---svårt spel. inte alltför enkelt att hitta alla uppgraderingar och slå bossarna. om man inte fixar en korta behöver man göra en själv på a 4 papper...det är inte det enklaste att hitta i samus värld, man kommer lätt vilse! sen kan man försöka få den bästa slutbilden också!...under 3 timmar ska man klara spelet på då tror jag...det är inte det enklaste

totalt: 8/10---klassiskt bra spel men saknar karta (men det kanske skulle bli för lätt då?) och samus borde kunnat ha lite mera finnesser. ett stort misstag som dom gjort på spelet är att man inför bossarna brukar få stå i 20 min å samla liv. sen skulle det inte vara fel med lite bättre markeringar för att hitta in i alla dolda rum...

Kortfattat: Inga stora bokstäver där de bör vara, många punkter eller så saknas punkt efter meningen.

Edit: Har inte fått något PM från dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser här att du använder stora bokstäver i början av meningar. I din recensioner så tror jag inte ens det fanns med en enda storbokstav. Vi har höjt ribban rejält för recensioner och de skall uppfylla vissa mål. Som att ta upp kort vad spelet handlar om, samt ev. betygsätta olika delar med motiveringar på vad som är bra och dåligt.

Sedan har vi nolltollerans mot felstavningar, gramitiska fel samt liten bokstav i början av en mening.

En av recensionerna du skickade in och som inte blev godkänd:

första metroid äventyret från 1986 (tror jag)

följ Samus Aran i hennes första äventyr!...leta upp uppgraderingar till din dräkt och hitta kraid och ridley samt moder brain!

ditt uppdrag: förstör mother brain!

grafik: 8/10---inte helt fantastisk:P

ljud: 9/10---väldigt klassisk och enkel musik/ melodier. i början är den ju mäktig det är klart

spel känsla 7/10---inte den bästa...kan varken ducka eller skjuta snett.

hållbarhet: 9/10---svårt spel. inte alltför enkelt att hitta alla uppgraderingar och slå bossarna. om man inte fixar en korta behöver man göra en själv på a 4 papper...det är inte det enklaste att hitta i samus värld, man kommer lätt vilse! sen kan man försöka få den bästa slutbilden också!...under 3 timmar ska man klara spelet på då tror jag...det är inte det enklaste

totalt: 8/10---klassiskt bra spel men saknar karta (men det kanske skulle bli för lätt då?) och samus borde kunnat ha lite mera finnesser. ett stort misstag som dom gjort på spelet är att man inför bossarna brukar få stå i 20 min å samla liv. sen skulle det inte vara fel med lite bättre markeringar för att hitta in i alla dolda rum...

Kortfattat: Inga stora bokstäver där de bör vara, många punkter eller så saknas punkt efter meningen.

Edit: Har inte fått något PM från dig.

Dessutom skriver hans så barnsligt!! :lol: :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...